Bijna weg - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Rosanne Poll - WaarBenJij.nu Bijna weg - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Rosanne Poll - WaarBenJij.nu

Bijna weg

Door: rosannemonaco

Blijf op de hoogte en volg Rosanne

15 April 2010 | Nederland, Heemstede

Hee guys!

Zoals jullie (waarschijnlijk allemaal) weten vertrek ik over 2 dagen naar het zonnige zuiden. En zal ik tot 1 augustus in Monaco zijn om daar stage te lopen.

Ik vond eerst dat daar geen waarbenjij.nu bij hoorde. Omdat ik nu eenmaal niet naar zuidafrika, australie of china ga maar gewoon een anderhalf uur vliegen van jullie af ben. Maar ik heb research gedaan, en er bestaan meerdere blogs van mensen die naar Monaco zijn gegaan. Dus toen had mocht ik wel van mezelf.

Tot snel, maar dan vanuit Monaco!
Liefs

  • 15 April 2010 - 09:44

    Henkie:

    Ja maar dat zijn blogs van mensen die in China wonen :P

    Veel plezier daar Roozzieee!! Ik let op die tijger van je

  • 15 April 2010 - 11:12

    Ellen Bonfrer:

    Ik wens je een hele goede reis en een goede start met je stage. Eind mei/begin juni komen we je opzoeken.
    Groet, Hans en Ellen

  • 15 April 2010 - 16:52

    Sperry:

    Ik wens je een goede reis en een fantastische tijd!
    Dikke kus,
    Sperry

  • 15 April 2010 - 18:56

    Marjolijn Roos:

    Ha liefie, wat leuk dat je deze mail stuurd en ik ga je volgen hoor!Maar hopen dat de wolk is opgelost voor dat jij vertrekt! Gips bleek een opstakel maar niet ook nog een wolk hoor! Liefs Marjolijn.

  • 18 April 2010 - 15:18

    Lonneke.:

    Ha Rosanne.
    De wolk heeft dus wel 'roet'in het eten/vliegtuig gegooid! Jullie zijn nu op weg per mobiel. Lijkt mij ook reuze gezellig met z'n 4en en een goede beslissing, want al dat onzekere is niet fijn!Ik had me ook al aan geboden om je weg te brengen, maar er waren meerdere kapers op de kust!! Haha. Waarschijnlijk zijn jullie er bijna. Vanmorgen nog een smsje van mama, dat jullie al voorbij Nancy zijn. in ieder geval wens ik je een hele goede stage. We komen je in juli bezoeken in Monaco en ik zal je reisverslag volgen.
    Liefs en een dikke zoen.
    Lon. Ook van Frans.

  • 18 April 2010 - 19:40

    Anne:

    Fantastisch! Want naar iedereen apart een mail sturen ga je ook niet doen (behalve naar mij). Lieverd ik ben blij dat het allemaal een soort van is opgelost met de reis. Heb niks meer van je gehoord maar dan zal het vast wel goed zitten! Heeeel veel plezier lieverd, ik zie je snel! (naja, juni is redelijk snel!)

    XXXXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosanne

Actief sinds 11 April 2010
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 18351

Voorgaande reizen:

17 April 2010 - 26 Juli 2010

Stage in Monaco!

Landen bezocht: